Klasa I


  1. W nowej pracowni - Regulamin pracowni komputerowej. Zasady bezpiecznej i higienicznej pracy na zajęciach informatycznych.
    Regulamin pracowni komputerowej
    Higiena pracy
  2. Komputer i jego załoga. Zestaw komputerowy, pulpit i jego elementy.
  3. Kalejdoskop barw. Program do rysowania płomieniami. http://weavesilk.com/
  4. Malujemy kolorami. Program do rysowania piaskiem. https://thisissand.com/
  5. Pędzlem malowane. Poznajemy program graficzny TuxPaint. Kolorujemy gotowe obrazki. Domek.
  6. Ogród moich marzeń. Narzędzia programu TuxPaint.
  7. Wyśniona kraina. Używamy narzędzi magii.
  8. Kolorowe koraliki. Figury geometryczne w TuxPaint.
  9. Ruchome obrazki. Tworzymy nasze pierwsze GIFy. https://drawisland.com/#.
  10. Niesforna myszka. Aplikacje edukacyjne: Spacer w lesie,
    Dziurawe szczęście,
    Labirynt,
    Narysuj mnie
    Labolatorium wirusów
    Puzzle
  11. Nieznośne klawisze. Gry edukacyjne na stronie internetowej: http://pisupisu.pl
  12. Labirynty, wyścigi i inne atrakcje. Gry edukacyjne na stronie internetowej: http://pisupisu.pl i www.grydladzieci.edu.pl
       
  13. Wstęp do kodowania.
    Uciekająca myszka
    Skacząca żabka
  14. Sekwencja - algorytmy liniowe.
    Pszczółka
    Artysta
  15. Elementy powtarzające się – pętle.
    Pszczółka
    Artysta
  16. Warunki – algorytmy nieliniowe.
    Pszczółka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz