- Moja przygoda z komputerem. Przypominamy regulamin pracowni komputerowej i zasady oceniania i nagradzania na zajęciach informatycznych.
- Chowamy nasze prace do teczek. Tworzenie katalogów.
- Poznajemy program Scratch. Złap mnie.
- Na nieznanej planecie. Dodajemy sceny i postacie duszków.
- Tworzymy pierwszą grę. Na nieznanej planecie 2.
- Świat w Internecie. Programy i gry edukacyjne w Internecie. Poznajemy polskie zwyczaje i tradycje.
- Bezpieczne korzystanie z Internetu.
- Wyszukiwanie w Internecie informacji na podany temat. Zadania
- Korzystamy z e-poczty. Zakładanie kont na portalu Interklasa.
- Piszemy i wysyłamy listy elektroniczne.
- Milionerzy i Memory – układamy własny quiz. Korzystamy z aplikacji LearningApps.
- Gry matematyczno-logiczne:https://www.neok12.com/games/kaeru-jump/kaeru-jump.htmhttps://www.mathplayground.com/factor_pair_up.htmlhttps://www.mathplayground.com/multiplication_blocks.html
- Poznajemy edytor tekstu Word. Ozdabiamy tekst. Autokształty, galeria WordArt.
- Kopiujemy i wklejamy. Praca nad fragmentami tekstu.
- Moja ulubiona książka – projekt okładki. Łączenie obrazu z tekstem (Paint i Word).
Budujemy i sterujemy robotami - Budujemy i programujemy roboty. Konstruujemy roboty przy pomocy instrukcji:
- Aligator
- Dwupłatowiec
- Milo łazik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz