Klasa III

  1. Moja przygoda z komputerem. Przypominamy regulamin pracowni komputerowej i zasady oceniania i nagradzania na zajęciach informatycznych.
  2. Chowamy nasze prace do teczek. Tworzenie katalogów.
  3. Poznajemy program Scratch. Złap mnie
  4. Na nieznanej planecie. Dodajemy sceny i postacie duszków.
  5. Tworzymy pierwszą grę. Na nieznanej planecie 2.
  6. Świat w Internecie. Programy i gry edukacyjne w Internecie. Poznajemy polskie zwyczaje i tradycje.
  7. Bezpieczne korzystanie z Internetu.
  8. Wyszukiwanie w Internecie informacji na podany temat. Zadania  
  9. Korzystamy z e-poczty. Zakładanie kont na portalu Interklasa.
  10. Piszemy i wysyłamy listy elektroniczne.
  11. Milionerzy i Memory – układamy własny quiz. Korzystamy z aplikacji LearningApps.
  12. Gry matematyczno-logiczne:
    https://www.neok12.com/games/kaeru-jump/kaeru-jump.htm
    https://www.mathplayground.com/factor_pair_up.html
    https://www.mathplayground.com/multiplication_blocks.html
  13. Poznajemy edytor tekstu Word. Ozdabiamy tekst. Autokształty, galeria WordArt.
  14. Kopiujemy i wklejamy. Praca nad fragmentami tekstu.
  15. Moja ulubiona książka – projekt okładki. Łączenie obrazu z tekstem (Paint i Word).
    Budujemy i sterujemy robotami
  16. Budujemy i programujemy roboty. Konstruujemy roboty przy pomocy instrukcji:
    • Aligator
    • Dwupłatowiec
    • Milo łazik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz