Klasa II


  1. Komputer bez tajemnic - Regulamin pracowni komputerowej. Zasady oceniania i nagradzania na zajęciach informatycznych.
    Krzyżówka na dobry początek.
    Memory komputerowe.
    Co wolno, a czego nie wolno.
  2. Skaczące literki. Doskonalenie umiejętności posługiwania się klawiaturą i myszą komputera za pomocą programów na stronie internetowej: http://pisupisu.pl
  3. W świecie baśni. Ćwiczenia w pisaniu na klawiaturze komputera i poznawanie nowego programu WordPad. Poznajemy sposoby zmiany wyglądu i koloru czcionki w edytorze tekstu WordPad.
    Calineczka.
  4. Bajkowy świat. Praca z edytorem tekstu. Edytujemy blog.
  5. Moje hobby.Edytujemy i formatujemy tekst na blogu.
    Moje hobby.
  6. Tańczące pędzelki. Zapoznanie z programem Paint. Bukiet kwiatów.
  7. Obrazki z figur. Rysowanie figur geometrycznych w programie Paint. Nauka rysowania kwadratu i koła oraz stosowanie różnych grubości linii. Nauka wprowadzania tekstu do rysunku.
  8. Zimowy widok. Doskonalenie umiejętności posługiwania się poznanymi przyciskami Przybornika programu Paint.
  9. Moja ulubiona zabawka. Wstawiamy obrazek na bloga.
               
  10. Budujemy i programujemy roboty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz